Realizujemy miesięcznie prawie 2 tysiące serwisów, a nie posiadamy żadnych samochodów firmowych do celów serwisowych.
Centralnie koordynując działania oszczędzamy czas pracy serwisantów co wpływa na oszczędność energii w skali miesiąca i roku.
Oszczędzamy energię na efektywnym, centralnym zarządzaniu rozległą siecią serwisantów rozlokowanych na dużym obszarze
Nasi serwisanci są zawsze blisko celu.
Dojazd do usterki to zazwyczaj kilka do kilkunastu kilometrów.
Centralnie zarządzanie i współpraca z wieloma klientami pozwala nam grupować usterki w rejonach dzięki czemu nasi serwisanci spalają mniej paliwa w przeliczeniu na każdą realizację.
Nasza siedziba mieści się w niewielkim budynku zaadoptowanym do naszych celów siłami naszych lokalnych serwisantów.
Promujemy i wprowadzamy wśród naszych klientów oraz ich pracowników ekologiczne urządzenia transportu osobistego (UTO) w szczególności elektryczne hulajnogi wraz z obsługą serwisową.
Wymieniamy oświetlenie w obiektach naszych klientów na LED, oszczędzając dzięki temu zużycie energii, co ma duży wpływ na środowisko
Dzięki wieloletniej współpracy z lokalną firmą informatyczną stworzyliśmy i modyfikujemy własny system operacyjny, stworzony pod potrzeby klientów, który pozwala nam bardzo sprawnie realizować usługi, bez marnowania zbędnych zasobów oraz czasu naszych klientów i pracowników.